1/6
VTV Gujarati screenshot 0
VTV Gujarati screenshot 1
VTV Gujarati screenshot 2
VTV Gujarati screenshot 3
VTV Gujarati screenshot 4
VTV Gujarati screenshot 5
VTV Gujarati Icon

VTV Gujarati

Seawind Solution Pvt. Ltd.
Trustable Ranking IconDipercayai
1K+Muat turun
8MBSaiz
Android Version Icon4.1.x+
Versi Android
3.12(27-02-2020)Versi terkini
-
(0 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
Cara pasang
1
Muat turun dan buka fail pemasangan
2
Unblock AptoideAptoide is a safe app! Just tap on More details and then on Install anyway.
3
Selesaikan pemasangan dan buka Aptoide
app-card-icon
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/6

Perihal VTV Gujarati

VTV Gujarati is a digital publication at the intersection of news and entertainment. We are sensitive to journalism as the fourth pillar of democracy and keep it authentic to the context. While dynamism of the digital world is enchanting, we are careful about our choice of words and stay away from sensationalisation that’s toxic. VTV Gujarati is a step towards responsible reporting that helps expand your world-view and change it with a positive influence.


We dig fresh content ranging from reportage to repertoire — craft compelling stories for those who solely rely on gujarati as a medium to learn — inspire a new wave and appreciate the goodness in tradition that binds the community. We bring you news, culture, ideas and entertainment packaged in flavours as vibrant as the Gujarati cuisine. And not necessarily sweet :)


Key features:-

- Top Stories: Get the latest bytes on what's happening in Gujarat, editor's pick, trending topics; curation on sports, lifestyle, entertainment and so much more.

- Breaking News: Get the latest local and global bytes with a real-time notification under the Breaking News Section. 

- India Story: A clean, structured layout to consume news and stay updated with relevant information.

- Jova Jevu: A dedicated section for videos to dive into latest from Gujarat, entertainment and some specials we produce at VTV.

- Live TV: Catch the beat live with VTVNews, focused on local and national news programs.


Gujarati Vibes Only, 

Team VTV.

VTV Gujarati adalah penerbitan digital di persimpangan berita dan hiburan. Kami peka terhadap kewartawanan sebagai tonggak demokrasi keempat dan memastikan ia menjadi asli dengan konteksnya. Walaupun dinamisme dunia digital mempesona, kita berhati-hati tentang pilihan kata-kata kita dan menjauhkan diri daripada sensasi yang menjadi toksik. VTV Gujarati adalah langkah ke arah pelaporan yang bertanggungjawab yang membantu mengembangkan pandangan dunia anda dan mengubahnya dengan pengaruh positif.


Kami menggali kandungan segar dari laporan kepada repertoar - kisah-kisah yang menarik untuk mereka yang hanya bergantung kepada gujarati sebagai medium untuk belajar - menginspirasi gelombang baru dan menghargai kebaikan dalam tradisi yang mengikat masyarakat. Kami membawa anda berita, budaya, idea-idea dan hiburan yang dibungkus dalam perisa sebagai dinikmati sebagai masakan Gujarati. Dan tidak semestinya manis :)


Ciri-ciri utama:-

- Cerita Teratas: Dapatkan bait terkini tentang apa yang berlaku di Gujarat, pilih editor, topik yang sedang berkembang; pengurungan pada sukan, gaya hidup, hiburan dan banyak lagi.

- Breaking News: Dapatkan bait lokal dan global terkini dengan pemberitahuan masa nyata di bawah Seksyen Berita Breaking.

- Kisah India: Reka bentuk yang bersih dan berstruktur untuk mengambil berita dan terus dikemas kini dengan maklumat yang berkaitan.

- Jova Jevu: Bahagian khas untuk video untuk menyelam ke dalam paling terkini dari Gujarat, hiburan dan beberapa acara yang kami hasilkan di VTV.

- TV langsung: Tangkap secara langsung dengan VTVNews, memberi tumpuan kepada program berita tempatan dan nasional.


Gujarati Vibes Only,

VTV pasukan.


VTV Gujarati - Versi 3.12

(27-02-2020)
Versi lain

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
0 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

VTV Gujarati - Maklumat APK

Versi APK: 3.12Pakej: com.seawindsolution.vtv
Keserasian Android: 4.1.x+ (Jelly Bean)
Pemaju:Seawind Solution Pvt. Ltd.Dasar Privasi:https://www.vtvgujarati.com/privacy-policyKebenaran:6
Nama: VTV GujaratiSaiz: 8 MBMuat turun: 190Versi : 3.12Tarikh Diterbitkan: 2023-11-06 08:46:15Skrin Min: SMALLCPU yang disokong:
ID Pakej: com.seawindsolution.vtvTandatangan SHA1: 57:66:2C:45:DA:B2:57:C9:75:0A:4B:E3:31:6F:B4:EE:CD:9D:00:2FPemaju (CN): Seawind SolutionOrganisasi (O): Seawind Solution Pvt. Ltd.Lokasi (L): AhmedabadNegara (C): INNegeri/Bandar (ST): Gujarat

Versi Terkini VTV Gujarati

3.12Trust Icon Versions
27/2/2020
190 muat turun8 MB Saiz

Versi lain

3.11Trust Icon Versions
23/2/2020
190 muat turun8 MB Saiz
2.4Trust Icon Versions
16/3/2018
190 muat turun5.5 MB Saiz

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...